Idealna oferta, czyli czym zachwycić klienta?

Oferta Idealna, czyli czym zachwycić klienta? Skuteczny Copywriting także w hotelu.  4 najważniejsze punkty oferty Twojego hotelu!

Wyścigi z konkurencją względem oferty kierowanej do klientów hotelu mogą przyprawiać o prawdziwe zawroty głowy. Co kolejna oferta to lepsza, oferująca więcej, za jeszcze niższą cenę. W przypadku małych biznesów nie możemy sobie jednak pozwolić na maksymalną obniżkę cen, gdyż za coś te niewielkie lokale też trzeba utrzymać.  Co więc możemy zrobić? Wspaniałym rozwiązaniem jest stworzenie unikatowej, czyli idealnej oferty twojego hotelu.  Niekoniecznie oferującej więcej i taniej, ale takiej, jakiej nie ma nikt. Takiej, która wyróżni nasz lokal na tle konkurencji.

Poznaj potrzeby swoich klientów

To pierwszy krok do tego, by stworzyć dopasowaną pod nich, idealną ofertę twojego hotelu. Czasami bezskutecznie wysilamy się, oferując luksusy, których nasi klienci zwyczajnie nie potrzebują, lub kojarzą im się z wysokimi cenami, na które ich nie stać. Co możemy zrobić? Poznanie potrzeb klientów to pierwszorzędna sprawa. Kim są?  Jakie są ich przeciętne zarobki? Jakie mają zainteresowania? Jaką rolę pełnią w życiu prywatnym? Czy mają rodziny? Czy lubią aktywny czy raczej bierny tryb życia? W pierwszej kolejności musimy poszukać odpowiedzi na te i podobne pytania, a następnie znaleźć to, co wszyscy nasi klienci mają ze sobą wspólnego. To właśnie pod tym kątem będzie powstawała idealna oferta.

Daj swoim klientom coś, czego pragną

Jeżeli twoi klienci to głównie rodzice z dziećmi, postaraj się zapewnić im dodatkowe atrakcje dla ich pociech w Twoim hotelu.  Z kolei jeżeli ofertę kierujesz do bogatych biznesmenów, zapewne przyciągnie ich kilka dodatkowych luksusowych rozwiązań. Dla singli możesz zorganizować integracyjne party, zaś dla par zapewnić weekend pełen romantycznych uniesień (kolacja, wino, koncert jazzowy, ciekawy wystrój sypialni, SPA dla par). W swojej idealnej ofercie pomyśl o wszystkich swoich klientach (np. jeżeli czasem pojawiają się u ciebie niepełnosprawni, musisz zapewnić im pewne udogodnienia). Jednak wymyśl jedną, jedyną rzecz, która będzie przeznaczona dla większości odwiedzających cię klientów i będzie wypadkową ich zainteresowań. Może twoja idealna oferta będzie wyróżniać się udogodnieniami dla psów, niepełnosprawnych, dzieci, a może będzie słynąć z licznych atrakcji dla kobiet lub dla miłośników sportów ekstremalnych?

Wyróżnij się

W dawaniu klientom tego czego pragną, warto pamiętać by zaoferować  im to czego jeszcze nikt nie oferował i mała jest szansa, że zaproponuje to w najbliższym czasie.  Obiekt z udogodnieniami dla całych rodzin to fajna sprawa i z pewnością takie obiekty cieszą się zainteresowaniem, ale to nie wystarczy. Dobrze, żebyś wymyślił coś, czego nie oferuje przynajmniej nikt z sąsiadującej z Toba konkurencji. Czy to będzie SPA, siłownia, restauracja, w której jada się w ciemności, czy wieczorne kuligi – zależy tylko od twojej pomysłowości oraz tego co oferuje konkurencja.

 

Pamiętaj o optymistycznym nastawieniu

Na nic zda się Twoja oferta i dobre zamiary, jeżeli sam nie będziesz wierzył w to iż uda Ci się osiągnąć sukces. Optymistyczne nastawienie to podstawa. Jeżeli chcesz coś sprzedać, dawaj swój uśmiech gratis, a z pewnością chętniej znajda się zainteresowani.  Jeżeli zastosujesz się do wcześniejszych punktów i będziesz sam w siebie wierzył, Twoja oferta będzie miała sporą szansę by odnieść sukces!

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sonda
Prosimy o odpowiedź na temat naszych produktów i usług
Myślisz, że w którym mieście kosmetyki hotelowe są najwyższej jakości?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl